:D

Jag cyklar iväg till bussen om typ 10 minuter.
Jaha idag är det torsdag, gud vad ovanligt snabbt den här veckan har gått den har bara swischat förbi.
Men det är skönt, för imorgon är det fredag och helg! Och jag har ingen match heller så det blir nog en
lite mer social helg än vanligt! Hoppas jag iallafall... Men jag måste bara säga att jag hade en underbart
rolig träning igår! Det var speedway så att typ inga var där 6st och p98 hade ställt in sin träning så vi
fick dubbelt så lång halltid! Vi började med att köra doppboll och minifotboll. Sen körde vi lite skott och
övningar och resten match. Och på efterpratet satt vi och snacka om godis, awsome träning med andra ord!
Just det det bästa INGEN FYS!!!!!!!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback