Alva was in tha house!

Gomorgon!
Jag har haft grymaste helgen än så länge! Alva följde med mig hem efter skolan igår och skulle 
sova här. Så först åkte vi hem till mamma så att jag fick packa mina grejer sen satt vi och nörda
bubble troubble! (Stolta lever 26are') Sen kom pappa och hämta oss. Och när vi kom hem hit fortsatte
vi spele bubble troubble liv osv... HAHA. Men kl7 hade jag träning så Alva satt och kolla på den och
när vi kom hem åt vi mat sen ducha jag sen satt vi och spela monopol till 12.20 typ :). För sen Alva
för trött så vi la oss ner och kollade på björnbröder 2 och alva somna efter 10 minuter...

MEN VEM TROR NI VANN MONOPOL?
Haha Alva tack för helgen!♥

Halleljuljah monent...



♥♥♥



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback