Genrep

Vi har haft genrep HELA dagen idag, 9.10-17.40 så jag är verkligen helt slut! Men det har vart en rolig dag! På
rasten har jag suttit och  flummat med mina bruds och på lunchen gick jag till Java och åt med Matilda och Linn
( Ja, det var där jag fick ett kryp i min sallad) och när vi hade ätit upp gick vi först till BIKBOK och jag köpte
ett par vita tights jag ska ha på konserten och sen gick vi till espresso house (tror jag det var?) och dom köpte
varsin vanilj frapino, det är som en flush och smakar vit choklad och mjukglass, jätte gott var det! Sen var det
genrep rakt igenom sen när det var klart fick vi gå hem, och det var på håret att jag inte hann med bussen.
När jag kom hem hade mamma satt upp en adventsstjärna i mitt fönster och tagit fram min lilla julgran så nu är det jätte mysigt på mitt rum! Men jag hade det så stökigt så jag fick lite lust att julstäda, alltså rensa alla lådor som är smokfulla med massa gamalt skräp och dammsuga i varenda liten vrå. Samtidigt som jag gjorde det så
kolla jag på Idol och hellenius hörna. Och när jag var klar hoppa jag in i duschen . Men nu har mamma just satt upp små bullar i mitt hår som jag sover med, så imorgon ska ni få se på krull!;)






Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback