Bästa skoldagen på vårterminen!

Skolan idag var verkligen BÄST! Vi hade kör i början och då mådde Moa illa så vi
satt hos sjuksyster, och sen åkte Moa hem :(.Men efter det hade vi musikprov och det
gick ganska bra tror jag.Och 10 hade vi rast men klockan 10.30 skulle vi vara vid
Nikolaikyrkan.Så jag och Linnea tog bussen upp på stan men vi kom lite tidigt så vi gick
runt på stan och hon köpte en jumpsuit från H&M och jag köpte ett Linne.
Men 10.30 gick vi in till tingsrätten tror jag? Och sen vart vi uppdelade i två grupper
för vi skulle inte få plats på samma rättegång.Så vår grupp satt och vänta i 10 min typ
sen kom Sebbe och sa att den var inställd så vi skulle gå till en annan men så hade
den börjat tidigare så vi hann inte till den.Då fick alla i min grupp rast till klockan 1 och
klockan var kanske 10.45? Så jag, Linnea, Celine och Yasse gick och åt kinamat på Saigon
sen  tog vi bussen tillbaks till skolan och hade rast i typ en timme sen var det matte
och så slutar vi ju 13.50 idag :).
Och förresten få vi gå på en annan rättegång närsta vecka istället!:D.

Det ända - var ju då att Moa missade den :(.



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback