Moa sleept här!

Moa sov ju här inatt så jag har inte riktigt hunnit blogga!:).
Men efter skolan tog vi bussen hem sen gick vi in på Lidl och köpte en fet godispåse.Och när
vi kom hem satte vi oss som vanligt och spela monopol sen åt vi lassange medans vi väntade på att
bastun skulle bli varm, sen basta vi, fast inte så länge som vi brukar göra.Och klockan halv tolv gick
vi och la oss för jag var verkligen sjukt trött! Och imorse vaknade jag 8 och då var Moa redan uppe och hon
hade vaknat kl 7! Så vi åt frukost sen kollade vi på några avsnitt av varning för barn och sätt 101 att åka ur en gameshow på datorn.Men varning för barn vilken sjukt kul program! 
Sen spelade vi lite kort och Moa åkte hem typ 13.30 så då drog jag och pappa till pickaboo, Maxi och hem
till mamma för jag skulle hämta lite saker, sen på Maxi fick jag en sån här megamarräng av pappa, och
gud vad sjukt goda dom är!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback