Underbara dag!

Jag älskar verkligen den här dagen! Solen har stekt HELA dagen och jag har knappt sett skymten av några
moln, HÄRLIGT! Men jag och Maja åkte ju till kumlasjön förut och där var vi till 15.30 sen åkte vi hem till mig
och bada i våran pool, första doppet i den någonsin för mig :). Sen har vi solat och haft vattenkrig mot
Linus. Och på kvällen åt vi grillat och då kom Marie hit och så har hon också vart här hela kvällen. Men haha
jag och Maja skulle hämta hennes cykel som var hos hennes kompis och hon bor typ bara 100 meter från
mig så vi sprang förbi där och då tänkte vi att vi kunde ta med cykeln när vi ändå var där, men då var den ju
låst och nykeln låg ju hemma hos mig så vi bärde upp den i bakdäcket och gick med den. Och då kom en
gubbe som trodde vi hade snott den! HAHA han bah
-Är dett tungt eller?
-Hehe, ja?
-Är den låst eller har däcket gått sönder
-Den är låst, hehe
- Tappat nykeln eller?
*ASGARV*
-Ja..ehh..asså min mamma har den
-Jaha, jaja det var ju inte så smart (med en min som visar jo ellerhur surebacon)
-Nej..
-Inte ALLS smart.
Haha jag dog lite smått där ;)


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback