Tillbaka!

Hej!
Nu är jag hemma igen, men det känns verkligen som jag var där längre än bara 1 ½ dag! Det var så himla
skönt att åka dit och bara vara, vi har legat vid bryggan och solat & badat hela dagen och igår! Och
igår på kvällen tog vi en långprommenad med hundarna bort till idrottsföreningen, Pernilla har blivit medlem
där så vi kan hyra bastun gratis ;). Men det var så himla läskigt idag, vi var på ett annat ställe och badade och
där har dom lagt ut en flotte i vattnet den är ganska nära land eller det är långgrunt så den är vid midjehöjd
på mig ungefär. Men då satt jag på den och kollade ner i vattnet, och då ser jag att det är 3 stora aborrar som
simmar runt den! Haha jag vågade verkligen inte gå ner från den där flotten! Det var första gången jag
såg så stora aborrar simma fritt i vattnet, för annars har jag bara sett dom när dom sitter på kroken ;). 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback