SOMMARLOV!

Som vi längtat...
Men dagen har varit helt fantastikt! klockan stog på 6.30 imorse så jag gick upp och åt frukost sen
väckte jag Ludde och stallde fram frukost till han sen borstade jag tänderna och började våga håret.
Det gick skit bra för det var första gången jag vågade själv och sen var vågtången ny, jag fick den
i födelsedagspresent. Sen tog jag bussen in till örebro och klockan 9.15 skulle vi vara i slottsparken sen gick
hela skolan bort till scenen och så skulle vi lyssna på när 5:orna sjöng och 9:orna skulle få sina betyg. Sen
var det äntligen sommarlov!!! Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant, det känns som om vi ska
vara lediga en vecka sen ska vi tillbaka, men 3 månader och några veckor AMAZING! Och när det var
slut mötte pappa och Linus mig i slottsparken sen åkte vi till Sveas och fika sen skjutsade han Linus
till tåget och mig bort till siba för jag skulle hämta ut min kamera, den är ju hur bra som helst love it!♥
Sen säppte han av mig på en busshållplats så jag tog bussen hem till mamma och Maja mötte mig
på torget så åkte vi tillsamans hem till mamma och så kollade hon när jag packa klart till kollo sen
skjutsade mamma upp oss på torget för jag skulle köpa Hårnålar och godis till kollo och kladdkaka,
grädde och mandarinklyftor för vi skulle ha lite avslutningsfika när vi kom hem. Sen kom pappa och
hämta upp oss så då åkte vi först hem en liten kortis sen åkte vi till Idas studentfest! Så vi har vart
där hela kvällen och ätit Tacos och jordgubbar, det har vart jätte kul! :).

KUSIN!♥

Mumma<3, nej jag skoja bara det är pappas tyckte bara bilden blev bra;)


Nappe♥








Sen gjorde jag en tatuering idag, vad tycker ni vart den snygg?:S

Varför är jag så snygg?



Meine Shuhe




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback