Sol, sol efter regn kommer sol!:D

Så, mycket bättre!;).
I skolan har vi ju haft städdag idag, så vi har städat klassrummet och gympasalen. Eller gympasalen
sprang vi mest omkring och skojade men den vart ren den också. Sen hade vi lunch och efter den
skulle vi ta oss till varbergabadet, så jag och Moa fick låna Johannas livsfarliga cykel, hihi bakdäcket
var helt böjt så hela cykeln vinglade så jag trodde den skulle rasa ihop när som helst!
Men jag badade aldrig så jag, Moa, Celine och några till satt under ett träd och så började det spöregna!
Så när vi frågade om vi fick åka hem tvingade Johan oss att vara kvar. Men sen fick vi gå, så pappa
kom och hämtade mig och skjutsade mig till hans jobb, så nu sitter jag här!:)


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback