Nu känns det, nu är det sommarlov!

Halloj!
Igår så åkte ju Maja och jag hem till pappa sen sov hon över här, och vi sov i min lillstuga som vi fixade
igår! Jag vill jätte gärna visa massa bilder men jag glömde överföringssladden hemma hos mamma så dom kommer
på fredag:). Men först fixade vi iordning i stugan och på kvällen åt vi pizza och kollade på TV. Sen när vi gick
ut till stugan spelade vi spel, och runt halv 2 gick vi ut och åkte longboard lite överallt och 3 gick vi och la oss.
Men imorse vakna vi 11 för det var döhett därinne, dels för att solen låg på och det var jätte varmt & fint väder
ute och för att på natten när vi gick och la oss var det svinkallt så vi hade tagit på oss massa varma kläder.
Så vi gick ut och badade i poolen sen tog vi ut frukost och åt på terassen. Sen satt vi där i typ 30 minuter
sen byte vi om och åkte longboard till maxi och köpte varsin glass och satt utanför och åt upp den. Och när vi var
klara där åkte vi till sjöparken och doppade föttterna i vattnet men det var typ vattenloppor där! Så vi gick
till ankdammen och kollade på massa konstiga ankor sen åkte vi hem till Maja och så skjutsade Marie hem oss till
mig för att Maja skulle hämta sina grejer. Och när hon åkte så städa jag iordning inne in stugan :).

BÄSTA DAGEN LOVE YOU!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback