MAJA SOFIA MARIE JACOBSON BÄCKSTRÖM!

Imorse ringde mamma och väckte mig klockan 9.58 exakt! Och jag och Maja hade ju typ lagt oss 2
tror jag, så jag var skit trött och så säger mamma att hon hämtar mig om 30 minuter för vi skulle handla
åt mormor! Så jag skynda mig och åt frukost, borsta håret & tänderna och tog på mig kläder sen kom
mamma och hämta mig. Först åkte vi till mormor och hämta pengar och inköpslistan sen åkte vi till lidl
och mamma handla till skagern/midsommar och jag till mormor tror nog det var första gången jag
"storhandlat" själv. Sen åkte vi och lämna grejerna hos mormor sen åkte vi till Maxi och handla lite mer
saker som inte fanns på lidl och när vi var klara där släppte mamma av mig hos mormor igen så jag gick
upp och dammsög sen gick jag ner till Maja och hämta henne och min cykel sen åkte vi hem till mig
och åt mat sen har vi typ vart hela eftermiddagen hon åkte hem för typ en timma sen :).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback