LAtjoLajBanDAgen

Tjooo bröder!
Idag var det då latjolajbandagen och jag och Moa var utklädda till *trumvirvel* Syametiska tvillingar ;).
Haha det var grymt jobbigt att sitta ihop HELA dagen! (asså inte för att det var Moa utan för att man inte
kunde röra sig fritt, eller nej vi kör på Moa förresten) Men det var faktiskt jätte kul! Och på slutet av dagen
åt vi tårta sen slutade vi 2, då åkte jag och Clara till siba och lämna tillbaka "kvittot" på kameran jag fått
eftersom jag betalat den så jag fick tillbaka pengarna :). Tre gick min buss sen och när jag kom till kumla 
åkte jag upp till mormor och så prata vi om mitt "jobb", jag ska städa, handla osv åt henne så får jag
500:- i månaden. Sen cyklade jag hem och åt jätte snabbt för klockan 5 skulle vi va på Ludwigs skola och
kolla på en teater dom hade gjort på hans lekis, och så hade han en av huvudrollerna! 

Men nu ska jag sätta mig ute vid poolen och äta guaccamole :D


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback