Jag sov hos Maja inatt :)

Hallå!
Jag var med Maja typ hela dagen igår, och sen sov vi hos henne så det är därför jag inte bloggat ;).
Jag vaknade runt 10 så jag åt frukost, och vid 12 nångång ringde jag Maja så jag åkte hem till
henne och sen skulle vi åka tilsammans hem till pappa och hämta lite saker. Men först skulle hon duscha
så jag gick ut med hennes hund sen tog det en himmlans tid och jag hade lovat Johan att jag skulle göra
mat,för jag är bäst på det och då skulle jag göra en grej som jag har kommit på själv. Men när vi äntligen
kom iväg så var klockan 13.50. Så vi åkte aldrig till pappa men när vi typ var hemma ringde Johan och sa
att han redan hade gjort mat för han orka inte vänta ^^. Och efter maten bada vi i min pool & duschade
sen åkte vi till Maxi och handla massa gott:
Kladkaka, 4 haribo påsar, marabou och jordnötsringar sen åkte vi till sjöparken och åt kladkakan. Vi tog
en massa bilder där men dom är ju på Majas kamera så dom kommer nångång. Sen cyklade vi hem till Maja
och hade massa skoj :).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback