H&M 900:-

HEj Friends!
Jag är nu med och tävlar om ett presentkort på H&M för 900 kr! Tävlingen finns på Sannalitens blogg :).
Jag tycker ni alla borde vara med tänk att kunna handla nästan obergränsat på H&M, jag menar det
är ju super billigt där och så kan man ha 900:- att spendera just där, vilken dröm!:D.



Och sen tycker jag också att ni alla ska gå in och handla massa leksaker på http://www.e-leksaker.se/
Det är en leksaksbutik på internet som säljer mängder av olika leksaker till de små! Där hittar du smycken
till spel och lego för barn i åldern 0 - 10 år. Det är ju en smart sida om man inte orkar ta sig in till
Marieberg eller på stan ;). Jag ska börja handla alla mina leksaker där! Oups sa jag lit för mycket där?:$


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback