Tjejträff

Hej!
Igår så hade jag en grymt rolig dag! Direkt efter skolan åkte jag, Moa, Yasmine, Andrea och Jennifer hem till
Moa och bakade kladkaka för vi blev indelade i grupper i skolan. Och när pappa kom och hämtade mig
så följde Moa med och sov över hos mig! Så först bada vi i poolen, för det var ju dövarmt ute igår och precis när
vi skulle bada försvann solen! Sen gick vi upp och duscha och sen skulle vi göra pannkakor men så hade vi ingen
mjölk så vi åkte till lidl och handla. Sen blev det pannkakor!:D. Och imorse gick vi upp 6 och åt frukost och sånt
sen skjutsa pappa oss till skolan. Och hela morgonen satt vi och jobbade med våra deckare för dom skulle vara
inlämnade idag efter sista lektionen. Men vi jobbade med den på matten också för då fanns det inget annat
att göra och sista lektionen är typ 2 timmar och så slutar vi 13.50 men alla som var klara fick gå när  dom ville
så vi blev klara 12.30 :). Och då åkte vi hem till Moa och åt, men vi tog bussen så det tog lite tid hehe.
Och 14.30 skulle alla tjejer samlas i stadsparken och då skulle vi äta det vi bakat och ha lite trevligt, men 14.15
kolla vi på klockan och ingen av oss hitta dit så vi kom lite sent^^. Men vi fika, spela kubb och lekte 15 men
när vi lekte 15 ramla jag på en stor sten så jag skrapa upp axeln och lite på foten och nu har jag har jätte ont i knäet:(. Men annars var det jätte kul!


Hihi, ni kan se mitt blåa plåster på axeln, som Andrea snällt nog sprang och hämta till mig:).
 
Haha, jag verkligen älskar den här bilden! Det ser tp ut som att Moa är skitnöjd över att hon flyger och ska precis lyfta med mig! Sen har verkligen ALLA jätte fina miner!:D.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback