Varm dag!!

Hallå
Imorse väckte mamma mig runt 10.30 för vi skulle åka in till marieberg, så jag åt frulle och fixa mig
sen åkte vi. Först gick vi in på sommarlageret och köpte nya solstolar sen åkte vi till coop och köpte
nån getingspray och utanför köpte vi 10 liter jordgubbar av Marie :). Sen åkte vi bort till Rusta och
kollade in en ny klädaffär där sen åkte vi hem, eller juste vi gick in på Rusta sen åkte vi hem ;).
Och när vi kom hem åt vi mat sen gick jag och Ludde bort till Pernilla och Roger och gick ut och gick
med Nappe :D. Och när jag kom hem tog jag ett dopp i poolen och sen har jag bara slappat.
Och så har jag ju hjälpt Clara Jo lite grann med hennes nyomstartade blogg som jag tycker ni ska kolla in!
http://clarajo.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Clara

WOOHOO! Verkar ha varit en bra dag och tack för hjälpen! :D

2011-07-02 @ 19:31:35
URL: http://clarajo.blogg.se/
Postat av: EMELIE:)

Ja, det jar verkligen vart en superdag!;) Och det var så lite ;)

2011-07-02 @ 19:39:12



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback