Örebro

HEJ!
Nu har jag haft fullrulle i 2 dagar typ! Igår så kom maja hit 17.30 och vi fika, spela kort och prata.
Sen skulle vi sova över så vi åkte hem till Maja, men sen sa Majas mamma att vi skulle åka in till
tandläkaren i örebro idag och fixa Majas tandställning så vi åkte hem till mig igen och hämta pengar
och sånt sen åkte vi till Maxi och jag köpte smörpopcorn♥ och Maja köpte en chokladkaka:).
Sen åkte vi hem till henne och kollade på film, eller jag kollade på film och Maja kolla lite och körde sims
samtidigt. Men filmen började hacka så jag orkade inte kolla klart så vi gjorde en familj på sims och
skulle göra huset men då ville inte mina ögon vara öppna längre så vi la oss och sov. Och idag gick vi
upp 11, jag trodde jag skulle dö så trött jag var! Bussen gick 12.15 och 12.50 var vi på resecentrum
så vi gick direkt till tandläkarn och där skulle Maja spänna och bytta snoddar på tandställningen så jag
frågade om man kunde ha olika färger på snoddarna, och det kunde man så hon tog det skitcoolt var det!
Och när hon var klar gick vi upp på stan och kollade runt lite först på vad vi ville ha vid och 15.20 åt vi på
saigon sen gick vi tillbaks och köpte lite saker vi hade kollat på det blev ett par assköna och snygga
mjukisbyxor och en top. Och sen tog vi bussen hem klockan sex. Så först åkte vi hem till Maja och så
skjutsa hennes mamma oss hem till mig och så hämta vi lite pengar och åkte till Maxi och köpte glass sen
åkte vi longboard ganska långt sen bada vi i poolen!:D



Haha, Maja slängde mer än halva innehållet ;).





Så vart det, grymt coolt ellerhur?!


 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback