Svar

Linnea om harry potter and the deathly hallows part 1:
JAG VILL OCKSÅ FÄRGA MIN CYKEL :O
vad köper man spray o vad för spray har du köpt ? man kan ju kanske inte köpa svart hårfärg.....<3
tacksam för svar ;)
saknar dig<3
kram linnea


Haha, ja det kan vara lite svårt att färga med hårfärg... Men jag köpte min på pickaboo i kumla för
50:- Men det finns ju på biltema, bauhaus och alla sånna affärer också :). Jag vet inte riktigt vad
det är för färg men det är ju bara att säga i affären att du behöver spray till att färga din cykel  :).

Vem Linnea var det egentligen? Hihi
MEN JAG SAKNAR ALLA MINA LINNEOR!!!♥

Kommentarer
Postat av: Liiiiiinnea

HAHAHHAHAHA tack Emelie :D

Det är Linnea D ^^

2011-07-24 @ 11:14:59



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback