Sol och baddag

Jag och Maja gick och la oss 3.40 igår så jag vakna inte förns 12.30 idag. Och då kollade jag på min
mobil och så stog det att Linn fyllde år idag! Men jag tyckte inte att det kändes som rätt datum för jag
hade för mig att hon fyllde på ett jämt datum men sen fick jag för mig att hon hade lagt in det så jag
ringde till henne och skulle säga grattis men som jag trodde var det imorgon så jag ska ringa då istället!;)
Haha känner mig som världens dåligaste kompis! Men Maja vakna 13 så då gick jag ner och tog ett
dopp i poolen för det var så dövarmt i mitt rum sen åt vi frukost. Men efter det sola och bada vi fram till
16 för då skulle vi äta mat sen åkte vi hem till Maja och gick ut med hennes hund sen åkte vi hem igen
och då var det massa folk här för en kompis till Johan och mamma skulle få vårat akvarium. Så då bada
jag och Maja för det var ganska många som bada. Sen åkte Maja hem så jag tog en dusch!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback