Nattdopp!

HEJ!
Mamma kom och hämta mig hemma hos pappa vid 13.30, sen har jag suttit och installerat alla
mina sims 2 skivor på datorn för jag har inte orkat sen jag köpte ny dator (vilket var ett bra tag sen)
men så gjorde jag det idag och så ha jag spelat lite också. Sen åkte vi och handla lite på först
Lidl sen MAXI och fick med mig kindermaxi pack och den nya polly summer berries som jag ska
äta imorgon idag, jag har inte berättat att jag har haft godisstopp i 2 veckor imorgon idag. Och när
vi kom hem beställde vi thaimat sen kom mammas kompis Pernilla och hennes kompis hit så jag har
suttit nere med dom och druckit cola och klockan 23.30 tog jag, Linus och Johan ett nattdopp!
Och klockan 12 gick dom hem igen :)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback