Morgonen:

Jag gick upp klockan 7 imorse då som jag sa och väckte Ludwig, sen stallde jag fram frukost till honom
och gjorde en smoothie till mig på färsk honungsmelon och äpple sen frysta jordgubbar, det blev
ganska gott. Men jag ville inte äta mer för då skulle jag ju bli hungrig sen när jag gått och lagt mig och
vaknat igen ;). Men sen hjälpte jag Ludde at ta på sig kläder och sånt och så var han färdig redan halv åtta
så då fick jag något ryck att jag ville skjutsa Ludwig till fritids så att Johan kunde sova, så det gjorde jag!
Så när jag kom hem var jag ganska pigg och tänkte att jag inte skulle sova något mer så jag gjorde 2 rostade mackor. Men så fort jag kom upp på mitt rum så däcka jag och sov till 10 ;D.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback