harry potter and the deathly hallows part 1

Det var helt dövarmt i mitt rum inatt så jag sov inte så mycket låg mest och vände och vred på mig...
Jag gick och la mig runt 12 och klockan 2.30 kom chippen in till mig för det hade börjat åska och
blixtra så jag tror faktiskt att han var lite rädd för han la sig jätte nära mig och vanilgtvis brukar han
ligga vid mina fötter. Men jag gick upp klockan 12 och tog en kalldusch sen åt jag frukost och då
kom pappa hem så vi åkte till pickaboo och köpte godis och svart sprayfärg, för jag ska spraya min
cykel och jag tejpade idag så jag sprayar nog imorgon. Sen bada jag och snart blir det grillat! Men
jag tror jag sätter mig med pappa och kollar på Harry Potter and the deathly hallows part 1 sen:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG VILL OCKSÅ FÄRGA MIN CYKEL :O

vad köper man spray o vad för spray har du köpt ? man kan ju kanske inte köpa svart hårfärg.....<3

tacksam för svar ;)

saknar dig<3

kram linnea

2011-07-23 @ 19:35:18



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback