2010 - 2011

2010 (ca 1 år sen)

Favoritartist:Sonja Aldén
Favoritlåt:Whatcha say
Favoritmat:Mammas kycklingggryta :).
Bästavän:Maja Jacobson
Favoritfärg:ROSA!
Favoritfilm:Twilight
Favoritdryck:Grape
Favorit TV-serie:Andra Avenyn
favotitskådis:Robert Pattison
Favoritgodis:Lakrits
Favoritbok:Kitty

Nyårslöften
♥Godisstopp i en månad
♥Följa min egen väg och ha min egen stil




2011
           Favoritartist:Bruno Mars            
Favoritlåt:Grenade 
Favoritmat:THAIMAT!    
Bästavän:Maja Jacobson (Now and forever!)
Favoritfärg:Rosa!           
Favoritfilm:Journey to the center of the world och In her shoes          
Favoritdryck:Coca Cola!           
Favorit TV-serie:Sex And The City             
favotitskådis:Cameron Diaz & Sarah Jessica Parker           
Favoritgodis:Kindermaxi:D.                  
Favoritbok:Twilight böckerna     

Nyårslöften
♥Godisstop en månad igen :).
♥Bjuda mer på mig själv, man lever ju bara en gång :)
♥Bara äta godis på lördagarna och sluta småäta (gäller ej skollov)
      


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback