Sleep over hos Moa

HEj.
Jag sov hos Moa igår om ni undra varför jag inte bloggade.Det var inget vi hade bestämt det
var lite mer
-Ska vi sova över :D
-okej!:D
Haha, Men vi hade jätte roligt:D.Först gick vi och köpte godis på coop för 60 spänn.Sen 
satte vi oss och skulle ha "Harry Potter maraton" (eftersom jag bara har sett 1&2:an) Men när
vi hade kollat på 1&2 så åt vi mat sen glömde vi bort det.Och så satt vi och pratade och spela
kort.Sen på kvällen grillade vi marsmallows.Och innan vi gick och la oss spela vi schack;).
Så vi har haft skit kul!♥


Men idag
 så vaknade jag ju då hos Moa kl 10.10 och jag hade innebandymatch 13.30 (saml.12.30)
Så vi gick ner och åt frukost och så sen kolla jag buss och den gick 12.05.och kl var 11.30 så vi
skynda oss lite sen följde Moa mig till 7:an, så jag tog den till resecentrum och så kom jag dit prick
12.05 så jag tänkte -pjuhh jag hann! Men nejdå för då kommer inte bussjäveln.för jag hade kollat fel
det är ju lördag!
Så pappa fick komma och hämta mig och så skjutsa mig direkt till skogstorp helt tom
i magen:(.Så det sluta med att jag kom dit kl 13.30 precis när matchen starta så det var bara att byta
om och hoppa ut på plan!

Men man lär sig av sina misstag


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback