Ja, som sagt MOA SOV HÄR OCH DET VAR BÄST!

Egentligen skulle vi vara för att vi skulle baka kladkakka till musik caféet.Men först efter skolan
skulle vi gå  hem till henne och hämta grejer och bussen till kumla gick 15.00 och nästa gick 15.30
så vi började gå hem till henne 
M- Ska vi ta bussen istället?
J- Hah ja det gör vi
Fast egentligen är bussen en omväg fast det var så kallt ute så vi tog den ändå:).Så först vänta vi på den
i kanske 10min Sen när den kom så åkte vi till resecentrum.Och precis när vi gick av så åkte den andra
bussen som vi skulle bytt till, och nästa gick inte förns 15.14.Och just då kom 3:an tillbaka, så vi åkte 
tillbaka till skolan och gick hem till Moa ändå xD.När vi kom hem till Moa var det typ 10 min kvar tills min andra buss gick så jag ringde pappa så kom han och hämta upp oss.Så vi följde med pappa till lidl
och köpte godis sen åkte vi hem och spela monopol.Sen skulle vi kolla om vi hade alla ingridienser till
kladkaka hemma men då hade vi inga ägg så vi fick gå till lidl igen men då tyckte jag att vi skulle dra
varann i pulka.Så vi tog fram den från vinden men när vi kom ut var det ju bara is! Plus att det var sandat
så det var ju liksom massa grus.Så vi gick upp mellan bilvägen och gångbanan för där hade dom ju
plogat upp all snö men det vart lite guppigt och så.Sen skulle jag kolla klockan och då var det bara 12 min kvar tills lidl stängde! Och vi gick när det var typ 40 min kvar och vi kanske hade hunnit 300 m^^.Så vi fick
springa med pulkan i handen.Men vi hann ändå, så vi köpte ägg och lite mer godis^^.Sen när vi kom
tillbaka så basta vi! Det var så himla skönt, vi basta i 4 timmar.Så vi pratade, löste sudoku och gjorde
ansiktsmassage på varann.Sen på kvällen när vi hade bastat klart så tog vi ansiktsmask och gjorde
massage på varann.Sen somna vi.
 
OCH DET HAR VERKLIGEN VARIT BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE TACK MOA!!♥



 Såhär mena jag med bussen;) (lägg märke till mina skils på paint) 


;)


Kommentarer
Postat av: G..

Du kanske borde utöka ditt ordförråd och sluta börja använda "Och" i början av en mening. Jag undrar en sak. Är denna blogg en seriös blogg?

2011-01-22 @ 19:54:59
Postat av: Emelie :)

Du får försöka förtydliga dig lite eftersom jag endast börjar 2 meningar med "Och" i denna text.Och ja, detta är en fullt serriös blogg :D

2011-01-22 @ 20:14:28
Postat av: MOA SÅKLART ;))

Du G....Vad heter du igentligen?!Och om du inte gillar bloggen, så släpp det!!!!Måste man kommentera så onödiga saker?Skaffa ett liv! ;(

Emelie:du är en superbra vän och vi hade jätte kul :D

2011-01-25 @ 17:09:43
Postat av: Emelie :)

Moa G står ju för: Got no life, haha såklart.

Men tack det var jätte snällt♥:)

2011-01-25 @ 17:13:36



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback