Hej:)

Just nu sitter jag hemma hos pappa.Egentligen skulle jag börja på ju-jutsu igen idag men det blir inget
av med det, ska inte börja:/.Innebandyn får räcka.Och så var jag med Alice efter skolan vi hade
jätte roligt och åt jätte god mat (Alice, jag gjorde faktiskt lite när jag kom hem också:$hihi).Sen klara
vi oss längre än någonsin på bubble troubble :O.Sen så i skolan idag så anmälde jag och Moa oss till en
"tjej grupp" Det var några gymnasieelever som gick sista året på risbergska och hade det som ett projekt
arbete.Och så fanns det bara 10 platser och vi fick dom 2 första:D men vi kommer typ prata, baka, fika och
kolla på film och sånt av det jag fick reda på:).Det kommer vara efter skolan på måndag det ska bli så kul!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback