Hej igen!:D

Det har vart lite sådär med bloggningen.Men i måndags var det ju tjejgruppen och det
var så grymt roligt:D.Vi fick reda på att vi kanske ska åka till stockholm och sova över i
skolan!:D:D.Och det var verkligen jätte kul där.Och efter den hade jag ju träning direkt.
Och igår så hade jag inte lust att göra någonting alls typ inte ends sitta vid datorn :O.

Men idag så slutade vi ju kl 14.10 ist för 13.50 bara för att våran "Vikarie/lärare" måste äta
för han hinner inte det annars.Och det är HELT JÄVLA SÄMST!För att det är den ända dagen
på hela veckan som jag kommer hem tidigt kl 15.00 brukar jag vara hemma och då går min
buss kl 14.05 men då ist får jag ta en buss 15.00 eftersom det inte går någon där emellan.
Och det är serriöst HELT JÄVLA SÄMST!Man kan ju inte hålla på att ändra i schemat hur som
helst?!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback