GRATTIS MAJA!

Dagen har varit väldigt nice.Först på morgonen väckte Ludwig mig halv tio så jag åt frukost sen skulle
vi till marieberg men så ångrade mamma sig så vi åkte dit typ halv 1 ist.Och där så köpte jag presenter
Maja: Halsband,ring och body butter och så köpte jag världens coolaste skor(bild kommer antagligen
imorgon) och en body butter till mig också.Sen åkte vi hem och sen åkte jag och badade med Johan och
Ludwig kl 16 och vi va där i typ 2 timmar för kl 18 skulle jag va hos Maja.Så direkt efter skjutsade Johan
mig till Maja och så har jag varit där i 2 timmar och det var jätte kul :D.Vi åt massa god mat sen fick jag
se Majas pyttelilla nya kusin!Sen typ 19.50 ringde Johan så då gick jag och så kom han och mötte mig.
Och nu sitter vi och kollar på "let's dance".Så dagen har varit bäst!

 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback