BODA BORG!

HEJ!
Nu är jag hemma.Men GUUD så kul vi har haft det!:D.Och jag kan stolt berätta att jag
kommer få en ny Quest master tröja!:D.Men dom var slut där borta så dom skickar dom på
posten.Och så fick vi ju självklart 50% rabbat på nästa besök.Det var två nya banor som jag
inte hade kört förut det var "Dektektiver" och "Fame" och ni vet "badkaret"? Den hade dom
ju gjort om början på så nu är den jätte tråkig och så heter den "Flugan" istället.


Och igår kväll hade vi skit roligt också.HAHAHA vi gick ju in på Maxi och handlade och så gjorde
vi en liten film...Så jag och Matilda gick fram till spelkassan och sa att vi hade tappat bort våra
kompisar så dom ropade upp deras namn i högtalarna!!!!:D.Haha men nu ska jag försöka redigera
den lite :)


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback