2011

HEj!
Vaknade kl 12.30 av pappa fast än han sa att han inte skulle väcka mig idag.Så jag åt frukost
13.00 och sen har jag väl suttit lite vid datorn.Men det var guld igår!Jag LOVAR att vi smälde mer
än 100 raketer och så åt vi massa gott!Och vid tolvslaget gick alla ut så drack vi barn Pomac
och cider och dom vuxna champange så stod vi och kollade på alla raketer och så sköt vi givetvis
egna också.Sen lite senare gick vi in och så kollade vi på film "The hangover".Och så kl 3.00 så var
det dax att hem!Men nu ska jag kolla på Ana gina show med Kissie och Vanita! 

Jag sa det igår men nu säger jag det igen GOTT NYTT ÅR!

1/1-11 hihi vad konstigt det känns att skriva det i den formen och inte med -10 på slutet ^^.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback