Morgonmiss!

Hej!
Jag sitter uppe på mitt rum och äter lite frukost.Haha guud vad blond jag känner mig
*Jag som nyss färgat!* Jag vaknade typ för en kvart sen alltså 9.30 och jag skulle gått
upp 9.00 för jag hade ställt klokan på det, eller rättare sagt jag TRODDE jag hade ställt klockan
på det.Men sen när jag kollade så stod den på 9.59, för då igår när jag skulle ställa det så stod
det på typ 9.37 och då skulle jag trycka tills den stod på 9.00 men så stanna den på 9.59 haha
en hel timma efter!

Men nu måste jag skynda mig om jag ska hinna med bussen herrå!♥


Kommentarer
Postat av: KOTTEN HÄR IGEN

vad färgade du håret med? Kamelbajs? VIKEN NYANS!!!

2011-02-08 @ 11:45:54
Postat av: Emelie

HAHA, Nej faktiskt inte kamelbajs jag har ingen aning xD

2011-02-08 @ 19:00:55



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback