I am back!

Nu har ju bloggen varit nere ett tag för jag har verkligen inte hunnit med datorn! Men nu
är jag tillbaka! Men vi kan ju börja med i måndags då var det ju ♥-dag och farmor fyller
år då så vi åkte hem till henne och åt smörgåstårta:).Och när jag kom hem så fick vi ♥-dag
present av mamma & Johan, jag fick en ny datamus, aladin hjärtan och geléhjärtan, och av
pappa fick jag kindermaxi bickpack!^^.

I tisdags så höll vi på hela dagen med as times goes by och förberedde och efter skolan följde
Linn med mig hem och så hade vi lite roligt:).

Igår så höll vi också på med as times goes by hela dagen sen på kvällen var det innebandy träning och efter
den så gick jag hem till pappa så sov jag där och så skjutsade han mig till skolan idag!

Och idag har vi verkligen gjort dom sista förberedelserna och haft genrep.Men efter skolan följde jag 
och Clara men Linn hem och åt mat och gjorde oss iordning sen var det AS TIME GOES BY! och för 
er som inte vet så spelade jag gitarr.Alla var verkligen grymt duktiga tack för den här kvällen!♥

Men nu ska jag gå ner och äta sen ska jag lägga mig och sova jag är så himla trött!♥ 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback