Julkalender - Lucka 18

Tio Jul/vinter sanningar om mig själv.
1. Jag älskar snö!
2. Min julkänsla, ni vet när man är hyper dagen innan julafton och inte kan sova, sen har man en speciellt glad
känsla inom sig? Den har försvunnit för mig.
3. Jag ville alltid ha det största paketet när jag var liten.
4. Den första julklappen jag gav bort var några CD skivor (utan något på) som jag tejpade fast i varandra sen
slog jag in det i gröna servetter...
5. Jag älskar att slå in julklappar, och för mig är det viktigt att ha snyggt julpapper.
6. Jag har en chokladkalender.
7. Jag ÄLSKAR julkalendern
8. Jag önskade mig alltid en hund när jag har liten i julklapp, och den 25 dec för ca 4 år sen föddes Chippen♥
9. Jag hatar "kan du visla Johanna" som går på TV varje julafton och ALLA ska ju titta på det.
10. Jag åt snö när jag var liten, grus också för den delen...

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback