VARMT, Väldigt varmt

Imorse vaknade jag redan 9! jag har ställt om mig kan man väl säga...
Men jag åt frukost sen gick jag och mamma ut och gick runt hela kumla, det tog
typ en timme. Men gissa vad? JAG SÅG EN ORM! Och ännu bättre JAG VAR INTE RÄDD!
En liten snok var det och jag gick till och med fram och kolla på den! Jag är
SÅ stolt över mig själv. Och när vi kom hem hoppade jag direkt i poolen för
det var ju så varmt! Och så sola & bada jag tills 1 för då åt jag lite sen
åkte vi fram på stan jag och mamma och så var jag ju tvungen att köpa massa
godis när det bara kosta 39:90:-/Kg! Sen hämta vi mormor och kussarna.
Och hela eftermiddagen har jag badat med dom! Eller jag gick upp rätt
tidigt och dom var i 1 timme till men nu har dom nyss åkt hem.

OCH IKVÄLL BLIR DET TUNNELFESTEN MED MAJA!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback