Ullared!

Det har vart  helt underbart perfekt! Vi kom dit klockan 5 igår så vi shoppade i 3 timmar
innan det stängde, och då handlade jag för 1.131:- sen gick vi ut och rasta hundarna och
gav dom mat och sånt sen gick vi in på Harry's och åt pizza, det var jätte gott och jätte
mysigt. Sen tog vi bilen och kolla vart vi ville sova och antingen på campingen med tält
eller i bilen (vi hade ju bussen med oss) brevid vägen. Men vi ville sova i bilen så vi stallde
oss efter vägen sen fixa vi iordning och la 2 maddrasser där bak och la alla saker i
framsättet sen satte vi oss och kolla på en film "super 8" det var ganska bra! Och när
den var slut la vi oss och sov. Och idag vaknade vi 10 så vi åt frukost i bilen sen gick vi
in och shoppade igen fast idag blev det bara för 276:- och vid 2 var alla klara så då satte
vi oss i bilen och åkte hem igen. Och bara så att ni vet så ligger närmast snabbmatskedja
2 timmar från ullared(!) Så ja, vi var lite hungriga när vi hittade MAX.

Jag hade tänkt att ta bilder men när jag ska lägga in bilder i datorn så andvänder jag
minneskortet för att jag glömmer sladden hos pappa och så givetvis glömmer jag
minneskortet i datorn. Så jag kunde ta 5 bilder! KUL. Men dom ligger ju på själva kameran
så jag behöver sladden för att lägga in dom och den är ju hos pappa så lite bilder på
vad jag har köpt kommer imorgon.

JAG ÄR HUR SOM HELST SUPER NÖJD MED ALLA MINA KÖP! ÄLSKAR STÄLLET.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback