Några byxor rikare

10.30 var jag uppe imorse! Hehe...
Men när jag kom ner så sa mamma att det var "lyxfrukost" för idag var det 10 år sen mamma
och Johan träffades, så då hade Johan vart på sveas och köpt räkmakor på morgonen! Sen
åkte vi till Marieberg och handla lite. Haha ja jag har nyss vart på ullared, men jag hittade nästan
inga kläder alls där 4 tröjor var allt. Men idag köpte jag 3 par jeans, ett par svarta, ett par med ganska
hög midja och skitsnyggfärg som mamma hitta på JC och så hittade jag mina älsklingsjeans(!!!!!!!!)
Dom har gått sönder på knät och dom var världens bästa jeans och så hittade jag dom igen trots
att jag har haft dom typ 2 år, fast det var lite annan färg men inte mycket. Sen ett linne på från Cubus
och världens skönaste träningsskor! Skulle faktiskt kunna bo i dom bara för att dom var så sköna!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback