kollobilder del 2

 
Jag gjorde det här (ÄLSKAR DET!) och så gjorde jag ett blått sen försvann det bara helt spårlöst!









Ta oss på allvar, snälla?



kollodrogen...








TÅRTTÄVLING

Svampbob och patrik, haha Linneas tårta!
våran tårta "kyckling världen på island" man hade 10 minuter på sig OK? Fast vi vann hehe, eller delad
etta med svampbob & patrik






jag gillar att Linnea knäpper gylfen.

Moas örngott

jag skulle gå nånstans och lämna kameran hos Moa och Linnea, ingen bra idé...

Sista kvällen var jätte mysig! Då hade vi först en trerättersmiddag...


Knäcke presenterar förrätten





...Och så hade vi inte haft någon natthajk som dom brukar så då hade dom byggt upp ett vindskydd i
samlingssalen och så satt vi där hela kvällen














Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback