The last sun.

Sho.
Har typ hjälpt pappa i trädgårn hrla dan och kört jord.
Sen var det ju jätte fint väder så det blev skapligt varmt.
Sen när det var klart så tittade jag på "Robin Hood"
Den var ganska bra,men när jag satte mig hade den redan
hållit på i 30min.
Sen var jag och skulle hämta nåra saker hos mamma och dom
har börjat göra pool nu så det är värsta hålet på baksidan :O
Det är jätte stort och djupt.
Nu ska vi snart beställa pizza har ju bara ätit frukost idag
Eller ja en massa godis också...
Nu påminner jag er igen om att kommentera om vilken katigori ni
tycker jag ska ha.
Om du vill veta vad jag tycker om nåt särskilt kommentera då.

Bilder jag tog idag:

vovvarna har får ett litet hus :).




Gizmo ville sola magen.



Kommentarer
Postat av: C

söt blogg ! :)

2010-09-04 @ 23:23:45
URL: http://caisaakallgren.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi taack!:)

2010-09-05 @ 18:39:41



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback