Ett lite oväntat brev^^.

Heiilo.
Kom hem för någon timme sen.
Pappa hämta mig idag efter skolan för vi skulle ju till Marieberg.
Först gick pappa in på Bauhaus(världens tråkigaste mest ointressantase affär)
Så jag satt kvar i bilen.
Sen gick jag in på gina och köpte ett linne jag velat ha jätte länge(YIPPIE!).
Och så ville jag köpa en sjal men dom var slut,det fanns bara mörkblå,MÖRKBLÅ!?.
Så det vart ingen sån.Sen åkte vi till IKEA och köpte en hylla till mig sen fick jag en korv.
Sen åkte vi hem.Eller ne vi åkte till mamma först för jag skulle hämta pass och kvitto på
mitt ID-kort för det ligger klart hos polisen så jag och pappa ska hämta det någon dag
(eftersom mamma ska till egypten).Sen hade jag fått ett brev,men jag öppna det inte direkt
för pappa satt och vänta i bilen.Så det första jag gjorde när jag kom ut i bilen var att riva upp det
Och det var ett vykort från Linn som hon skickat från Mallorca Och sen så var det ett par urgulliga
miniflippflops,Dom är så himla söta! Och vill ni veta att det roligaste med det hela är att Linn hade sånna idag i skolan på sin nyckeling,Och när jag såg dom var det här min kommentar
-GUUUD vad sööta sånna vill jag också ha!!!!!! du skulle ju ha köpt sånna till mig haha!.
Och så fick jag dom^^Guud va söt hon är jag vart så himla glad! Nu ska jag gå och säga tack till henne seya!♥

Kolla vad söta!



Kommentarer
Postat av: Julia s

Jag fick också sånna fast gröna<3

2010-09-20 @ 21:27:12
Postat av: Emelie

Nää du fick väl rosa ??;)

2010-09-21 @ 18:33:54
Postat av: Linnea

Jag fick också sånna :D <3

2010-09-21 @ 20:05:06



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback