Shopping!♥

Har just kommit ut från duschen.
Guuuuuuuuuuuud vad skönt det var att springa!
Och chippen var jätte duktig!
Vill ni veta en sak? JAG VILL SHOPPA!
Pappa och jag skulle göra det idag men det blev inte så
eftersom jorden kom.
Så istället ska vi åka i helgen istället!:D:D:D:D:D:D:D:D
Då får jag ju längre tid på mig att köpa det jag vill +
att vi ska till lager 157 vilket vi inte hade hunnit anars.
Nu ska jag gå ner och göra pannkakor,jag får skynda mig om
jag ska hinna med idol.
Vi hörs♥

Jag måste ha den här!



__________________________________________________________________

Du är som ett myggbet på benet.
Destu mer man kliar destu mer kliar det,men man kan lixom inte låta bli.
Tillslut orkar man inte mer,man har fått nog.
Så man ignorerar det och låter det klia.
Tillslut försvinner det... Hoppas man.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback