Moas sträckgubbar ^^.

Hellu.
Sitter hemma hos mamma och väntar på att pappa ska komma.
Åkte hit efter skolan för att fixa lite grejer.
Ska åka till Marieberg i helgen eller vill* ska hanla en sjal från H&M
Och ett linne från Gina tricot,sen har jag ett presentkort på Cubus också.
Så om nån vill åka dit är det bara att säga till.


Jag och moa hade lite kul på matten^^.

Det börja med att jag gjorde en fingerstämpel i hennes skrivhäfte.

Och den gjorde jag genom att måla EN smiley på fingertoppen.

Då ville Moa också göra en men hennes vart inte riktigt som min.

Sen tyckte hon den såg så ensam ut så han fick en fru.

Sen var det försent för att stoppa henne....

Så det sluta med att hon hade 2 vuxna,2 barn,1 hund,ett hus och en bil.


Hahah gud vad många sätt det finns för att fördriva mattetimmar... xD


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback