Kläder♥jag.

Hemma från Marie berg nu!
Jag köpte väldigt mycket och jag är fet nöjd!!
Vi var inne på själv köpcentrumet i ca 2 timmar sen
åkte vi till IKEA och åt mat.
Det var riktigt gott,jag ville ha lax men det fanns inte:(
Så jag tog nån annan fisk och typ couscous med grönsaker
Och chokladmoussé som efterrätt:D.
Och som sagt köpte jag ganska mycket orkar inte skriva allt
men det vart iallafall 3 stickade koftor.



Sen kan jag stolt berätta att jag nu är ägare
till denna:D:D:D:D:D



_____________________________________________________________________
(och för alla er som tror jag stavat fel på fet så kan jag säga att det inte är så,så nu
behöver ni inte gå runt och undra över det bra va?!:D)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback