GRATTIS PAPPA!!!♥

Hejj.
Som sagt så har jag ju skola men jag hade själv inte räknat med
såhär lite bloggning:O nu ska jag försöka skärpa mig...
Igår fyllde pappa år så ett stort Grattis till 40-åringen;)♥
Och idag så är det studiedag Jippie!!!
Så mamma och jag ska åka in till örebro och Fixa leg,köpa gitarr,gå
på stan,sälja en bil och kanske nåt annat?
Sen tar vi tåget hem vid 12 typ.
Om jag köper nåt särskilt kanske jag visar upp det senare.
Men anars ska jag inte göra så mycket idag.
Angående den nya katigorin så ser det ut såhär:
1 på veckans låt.
1 på veckans skämt.
1 på veckans bästklädda.
2 på veckans person.

Så just nu ser det ut som att det blir veckans person men om du tycker nåt
annat kommentera då i det här inlägget.
Jag har intye riktigt bestämt när jag ska avsluta men det blir nån gång inom 1 vecka
eller 2 hoppas jag.
OBS! max 2 röster per person.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback