HELG!

HEEJ MINA KÄRA VÄNNER!

Linn har åkt hem nu :(.Men vi har haft jätte kul! Idag har vi varit på Alléhallen och badat.
Så vi gick upp kl 9 imorse eller typ för min slöa pappa ringde (från sin säng) och sa att vi skulle gå upp :).
Så vi åt frukost och klädde på oss sen skjutsade pappa oss dit.Så vi var där kl 10 typ.Sen bada vi till klockan 15.30 och så var vi i omklädningsrummet 30 min, men vi bada i typ 5 och ½ timma :D.Sen skulle vi åka buss hem
men vi vart så hungriga så vi gick in på en pizzeria och dela på en pizza och tog en senare buss.Sen när vi skulle gå mot busshållplatsen (som låg ca 80 meter från pizzerian) ser vi hur bussen åker därifrån.Så kolla jag när nästa gick vilket var 19.15 och klockan var 17.00.Så jag ringde pappa och han var på en innebandy match som skulle hålla på i en timme till, och när jag pratar med honom så åker carro förbi med bilen haha det kan man kalla timeing,så vi åkte med henne hem :).och när vi kom hem så spela jag och Linn kort sen kom hennes mamma och hämta henne så då åkte jag pappa och carro till Maxi.Och nu håller dom på med nån god kycklingpaj därnere :D!


Glömde säga det att jag och linn körde monopol igår.Haha gissa vem som vann?^^.Det slutade med att jag hade nästan alla gator och 224 000kr (och hotell på alla gröna och gula gator) och Linn hade en skuld till mig på ca 10200 och det ända hon hade kvar var västerlånggatan(första gatan på hela spelet) som var värd 1200 hon hade inget mer utan bara den inte ens en 20 lapp!:D.Sen kom hon på en  av mina tågstationer där hon skulle betala 4000 hihi;)♥.



Väldigt suddig bild men det här är iallafall dagen outfit.


Nån mer än jag som ser likheten?;)


Våra fina vingar:D.

Ville bara visa den här.För carro hade köpt en ny glasgrej idag och så gjorde hon iordning den och jag tyckte det vart skit snyggt!:D.Sakerna  i mitten är "miniträdgårdsverktyg" det är 2 olika slags spadar och en kratta.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback