Ska jag börja med hjälm?

Hejj.
Kollade lite på Tv nyss och då kom det upp på nyheter om en ny cykelhjälm.
Den ser ut som en vanlig krage som lixom blåser upp som en kudde över huvudet vid en olycka.
Och när jag kollade på det så började jag fundera och kom fram till att det är väldigt viktigt att ha
hjälm och skydda huvudet.För jag menar jag åker hellre runt med en hjälm än att få hjärnskador.
Och det finns ganska många fördelar med att ha hjälm, och särskilt om man har en snygg hjälm!
Så jag kollade runt och hittade världens snyggaste hjälm, Paul Frank ofc ;).Den ska jag ha!





Om jag kommer få den här kommer jag aldrig vara utan min hjälm;).







Så här fungerar den där nya typen av hjälm jag pratade om..


Kommentarer
Postat av: linnea

när vet den där kragen att det är en olycka :o ? <3

2010-10-21 @ 19:03:46
Postat av: Emelie

Du jag har ingen aning men jag såg det på nyheterna och då hade dom en sån där "testdocka" och på den funka den perfekt men om jag ska va helt ärlig så vet jag inte hur:/.

2010-10-23 @ 19:53:23



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback