NA hatar mig?

GODMORGON!

Jag vaknade av ett SMS imorse av Linnea:D hon skrev att vår insändare om läxor
kommit med i NA :D:D:D:D:D:D:D.Så jag sprang ner i pyamas och ut till brevlådan
utan skor när snön föll ner från himmelen :).Och så började jag först bläddra i del 2
men hittade den inte sen kollade jag i del 1 och så kollade jag i åskiter (som våran lärare sagt)
men hittade den inte så letade jag i massa olika tidningar men sen sa linnea att den fanns på
"HEJ sidan" så jag kollade där, och där fanns den.Först kände jag mig jätte stolt och så men när jag läste den ångrade jag mig direkt..Dom har ju kortat ner den jätte mycket! Sen har dom gjort om den jätte mycket 
så det finns bara enstaka menningar som jag gjort helt själv så nu ser hela artikeln ut som att vi är några
lata skolungdomar som inte orkar med läxor och försöker komma på andledningar till varför man inte borde
ha läxor? NA kan ju gå och ta sig i röven fyfan vad arg jag vart! Jag hade jobbat jätte mycket hemma för den där jävla artikeln!Kolla sida 16 del1 :(.Ska visa er orginalet sen när jag ska hämta klubban hos pappa...


Kommentarer
Postat av: linnea

haha men emelie ;)

det vart bra ändå ^^ <3333

2010-10-24 @ 18:09:48



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback