Moa är kul!:D

HEJ.

Jag har nyss kommit hem från Moa eller ne, för först åkte vi till godislandet vid Marieberg
för Linus skulle ha dricka till sitt lan och pappa var snäll så jag fick plocka godis till mig:D sen
åkte vi och köpte sån där hundmat på grissly tror jag det hette sen åkte vtill nån typ motoraffär
och köpte olja till Linus sen åkte vi till lidl sen åkte vi hem!:D.Och nu sitter jag och väntar på att pappa
ska äta klart så vi kan åka och hämta Maja sen åka till hennes farmor!:D.

Men jag och Moa har verkligen haft jätte kul! Efter Halloween partyt igår gick vi hem till henne och åt
sen  skulle  vi spela "tjejsnack" haha och vi filma^^ fast det blev en del 1 och en del 2 för jag råkade
stoppa den första^^ men det var nog lika bra för del 1 är ca 25 min och del 2 är 40 min! Och idag gick
vi på stan.Jag köpte ett par svarta tights med sånna här stenar och en aprikos färgad tröja och jag vart
jätte nöjd! Och Moa köpte en pyjamas och hon vart ännu nöjdare! Och bara så ni vet så har vi skojat med
varandra hela tiden så meningen "jag skoja bara" har vi missbrukat grovt!x) Men nu måste jag gå hej då!♥

Och Moa jag är ledsen men jag hinner inte lägga ut filmerna idag förlåt!:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förlåter dig :)

Men lägg ut imorgon ;))

2010-11-01 @ 18:40:26



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback