Första Advent♥

Tjena vad fort det går!Det är ju redan första advent!.


Igår var det ju konsert och det var så grymt kul & bra! Men sista låten när vi sjöng
julen är nära/So this is christmas så går en rad i första versen - Där alla får samlas...kring dukade bord
Och andra versen på den raden går - Där inga är rädda...för våld och för mord men så blandade vi ju
givetvis ihop dom två verserna så det blev -Där alla får samlas...för våld och för mord HAHAHAHAHA!





Men nu tänkte jag att ni skulle få rösta lite här... Haha jag hade lite tråkiga och kom på idén att
jag ska ha en adventsljusstake på bloggen som jag tänder varje advent.Så då gjorde jag om några bilder på picnik så nu ska ni få hjälpa mig välja vilken jag ska ha:).Och tro mig det är ju inte som så att jag
tycker att jag gjort värsta fina ljusstakarna jag tyckte det bara var en rolig idé!:)


Adventsljusstake 1


Adventsljusstake 2


Adventsljusstake 3

om du ändå är inne och kollar förbi kan du väl lägga en röst det är inte farligt:). 




Kommentarer
Postat av: Anonym

1 elr 3? :)

2010-11-28 @ 19:41:38
Postat av: Anonym

3 ska du ju såklart ta!!! Haha

2010-11-29 @ 09:34:17
Postat av: maja

hmm. vet inte

2010-12-04 @ 14:07:56
URL: http://jjjacobson.blogg.se/
Postat av: maja igen ...

2

2010-12-04 @ 14:09:55
URL: http://jjjacobson.blogg.se/
Postat av: Anonym

1

2010-12-05 @ 01:09:22



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback