back in Sweden!

HEJ!
Kom hem igår kl 18.00 från Norge.Vi har haft det jätte kul!Vi har nog mest spelat spel
både som sällskapsspel och på datorn.Sen har vi varit på lunchkonsert på konserthuset
i Oslo för hennes pappa skulle spela trummor.Och så har vi provat skor och jag hittade
världens finaste skor! För Alice extra mamma älskar skor så hon hade en jätte stor hylla
i deras sovrum med bara skor jag tror hon hade 50 par skor! Och så har vi ätit massa godis
som vi köpte i töcksfors & gjort glass av danonino yougurt.och på vägen hem och tillbaka kollade
vi på film på vägen dit var det hennes lillebror Casper som valde, så det vart Peter Pan.och på
nätterna har jag och Alice sovit  själva i "Paradiset" som dom kallar det:).Jag har haft en grym helg
tack så mycket Alice!♥

Idag efter skolan gick jag in på Pickaboo och köpte godis för vi ska kolla på film imorrn i skolan.
Vi har temavecka i skolan(det är ju julkonsert på lördag!) så vi har inga vanliga lektioner
bara dom som våra klassförrståndare har med oss, men då är ju våran klassföreståndare våran
mattelärare *suck*.Men annars har jag inte gjort något mer hemma.Tränningen börjar 18.45.
____________________________________________________________________________

Bilderna är inte dom bästa det var ganska dåligt ljus och jag orkade inte ta några så vi gjorde det sista dan.

glass i stora lass:).
'
ÄR DOM INTE FÖR FINA??!!!!

fick inte med riktigt hela men dom flesta och sen är hon på turné nu (så jag hann tyvärr inte träffa henne)
så hon har ju m,ed sig nåra skor också.


Kommentarer
Postat av: Sprallis<3

MÅSTE GÖRAS OM! :D puss o Tack! :)

2010-11-22 @ 19:25:16
Postat av: Anonym

vi har bara konsert på lördag!!haha...:P

2010-11-23 @ 15:58:53
Postat av: Emelie

Alice:Absolut<3



Anonym:Det visste jag väl :P (?)hihi

2010-11-24 @ 16:55:01



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback