Alice igår talangen idag:)♥

Heeej:).
Förlåt för att jag inte skrev nåt igår men jag kom hem vid 20.00 typ för jag hade
vart med Alice hela dagen.
sen var jag hemma lite och jag orkade verkligen inte ladda in alla bilder från mobilen
och skriva Så jag berättar idag istället.
Jag tog bussen till henne vi 10.18 från pappa för jag och mamma hade varit där och
hämtat lite grejer till talangen ikväll:D.
Sen kom jag till Alice 10.45 typ och då hade hon börjat med bakrund och sånt till
fotostudio^^.
Hihi det var ju bara på skoj men vi hade jätte kul!
Vi tog bilderna med min mobil så vissa vart inte så bra menmen^^.
Sen vart vi hungriga så vi skulle åka och äta sushi.
(det var jätte länge sen jag åt det så jag ville prova).
Men då var det semester stängt där så vi gick till en urmysig kina resturang:).
Vi tog en buffé det var jätte gott!
Efter maten köpte vi varsin lyckokaka på min stod det
"Even a small gift could mean so mutch to someone".
Sen åkte vi tillbaka till Alice och gjorde lite massage på varandra^^.
Efter det så städa vi lite och så skulle jag kolla buss och då stod det att det gick en 18.15.
Och klockan var typ 18.07 så jag sprang!
Sen när jag nästan var framme så ringde Alice och sa att den bara gällde till 19 juni
och igår var det den 22 juni -.-'.
Så jag fick gå tillbaka till Alice för nästa buss gick inte förns 18.55.
och jag var hemma typ vid 20.00 som jag sa förut.
Och när jag kom hem så gjorde jag en super god fruktsallad av banan,vattenmelon
och granatäpp MUMS!
Sen så ringde Maja och fråga om jag ville va med henne och hennes kompis så jag
drog ut till dom sen kom jag hem 21.30 prick^^ hah.
och då kolla jag på en jätte bra film jag vet inte vad den hette men den var jätte bra :D.
För en liten stund sen dammsög jag hela huset tahaha för annars skullejag inte få
pengar till talangen av mamma:).
och dit ska jag med Linn & Maja:).
Det blir nog kulkul^^.
Det var allt för nu /EmelieAndersson

Bilder:

















visst var vi fina^^.

Min fruktsallad:).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback